Het Antwerpse agentschap SPATIE heeft de nieuwe internationale site van de kinderwagens MUTSY ontwikkeld....
Sinds dit jaar wordt het jaarverslag van Corelio niet meer gedrukt, maar is het online verkrijgbaar. Het agentschap ONE Agency heeft gezorgd voor de...
Het Keizer Karel-bier heeft een nieuwe slogan: "Het bier der kenners". Om deze nieuwe boodschap over te brengen heeft het merk beroep gedaan op...
Het agentschap Kunstmaan wil de Belgen aanmoedigen om hun vakantie in de Kempen door te brengen, en heeft daarom de campagne `Boenk erop` ontwikkeld...
Het agentschap Sectionmedia heeft de nieuwe website ontwikkeld van personal shopper Charlotte Collard....
Het agentschap heeft een contract afgesloten met Flying Group, een bedrijf dat oplossingen biedt voor gepersonaliseerde vluchten....
Adobe lanceert de nieuwste versie van zijn pakket tools voor uitgevers, reclamebureaus en creatievelingen die hun publiciteit en digitale publicaties...
De laatste maanden heeft Dreammachine verschillende nieuwe projecten binnengehaald. Een klein overzicht van de recente realisaties van het...
Het agentschap Sectionmedia heeft een nieuwe pitch behaald. Het zal immers de website van SABAM Culture/Cultuur ontwikkelen....
Daikin, koploper op de markt van aircosystemen, ontplooit geleidelijk aan zijn nieuwe websites (30 in totaal) in Europa en Afrika. En het is...
Verleden week heeft het agentschap BBDO een Best of Activation Award behaald voor vier van zijn merken....
In België zijn er meer dan 9.300 vacatures voor "digital experts". Waarvan een niet te verwaarlozen deel voor beroepen rond het web en de...
De Amerikaanse uitgever heeft de 6e versie uitgebracht van zijn creatieve suite, met een mooie verzameling tools voor professionals in de design, het...
Apple heeft de datum bevestigd voor WWDC 2012, de niet te missen internationale conferentie bedoeld voor ontwikkelaars die actief zijn op de Mac OS X...
Na radiospots bedacht te hebben voor Joyvalle, heeft het agentschap there nu ook een actie ontwikkeld die de leiders van jeugdbewegingen beloont....
Emakina heeft opnieuw een prijs behaald op de Interactive Media Awards, ditmaal voor een project dat het voor Delhaize Group ontwikkelde. Delhaize...
Voor zijn klant Olvarit heeft het agentschap FAMOUS de Olvarit Ingredient actie ontwikkeld, kookduels waarbij de kennis van moeders het moet opnemen...
Het communicatiekantoor BBC heeft de "Apply live" applicatie ontwikkeld, een online video rekrutering....
Om promotie voor haar vakanties in Turkije te maken heeft Neckermann besloten om beroep te doen op het agentschap Famous. Dat heeft een actie...
Het agentschap Cherry and Cake werd uitgekozen door Elsingor, verdeler van fotovoltaïsche panelen, om haar communicatie te verzorgen....
Online
Digimedia
Discover all editions